Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

Panagias 20
Loutraki, 203 00
Greece

(0030) 694 459 5755

Ενας νέος χώρος που χαρακτηρίζεται απο μια ευχάριστη και φιλική ατμόσφαιρα όπου πραγματοποιούνται καθημερινά μαθήματα yoga, prenatal yoga, aerial yoga, Pilates, TRX, personal training και αλλα προγράμματα fitness. Όλα τα μαθηματα ειναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να εξασφαλίζουν μυική ενδυνάμωση αλλα και ψυχική και πνευματική ισορροπία. Η υπεύθυνη του χώρου Κατερινα Θυμη με πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία μοιράζεται την πρακτική της με τους μαθητές της με ιδιαίτερη αγαπη και σεβασμό.

yoga.jpg

ΜΑΘΗΜΑΤΑ Yoga

YOGA

YOGA

  • Οι ιδρυτές του YogaWorks, Maty Ezraty, Chuck Miller και Alan Finger συναντήθηκαν από διαφορετικούς κλάδους της γιόγκα και θέλησαν να μοιραστούν την κοινή τους αγάπη για την γιόγκα. Αυτοί οι τρεις οραματιστές πρωτοστάτησαν στη διδασκαλία των asana με μία μοναδική προσέγγιση εμπνευσμένη από την κλασική Ashtanga, το σύστημα του B.K.S. Iyengar και τη Viniyoga.

  • Το Yoga Works αποτελεί ένα συνδυασμό 3 ειδών Yoga:
    Ashtanga Vinyasa (ένας συνδυασμός αναπνοής και θέσης με δύναμη και ροή)
    Iyengar Yoga (ακρίβεια στην ευθυγράμμιση του σώματος κατά την εκτέλεση των Asana)
    Viniyoga (έλεγχος της αναπνοής κατά την είσοδο και την έξοδο από κάθε Asana)

  • O συνδυασμός της δυναμικής άσκησης με τη σωστή στάση, την ευθυγράμμιση του σώματος και της κίνησης, σε συγχρονισμό με την αναπνοή, προσφέρει ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκγύμνασης του σώματος και του πνεύματος.
    Χαρίζει δύναμη και αντοχή στο σώμα, βελτιώνεται η ευλυγισία και η ισορροπία προσφέροντας ταυτόχρονα αυτοπεποίθηση, ψυχική ευεξία και πνευματική χαλάρωση.

AERIAL YOGA

AERIAL YOGA

  • Η Εναέρια yoga είναι ένα είδος άσκησης που εκτελείς τις κλασσικές στάσεις της yoga με την βοήθεια της αιώρας σε συνδυασμό με ακροβατικές κινήσεις.

  • Προσφέρει μυϊκή ενδυνάμωση, βαθιά διάταση μυών, αποσυμπίεση της σπονδυλικής στήλης, σωστή στάση σώματος.

  • Τα αποτελέσματα της είναι ευεργετικά τόσο για το σώμα όσο και για την ψυχή, καθώς βελτιώνεται η διάθεση και αποκτάς αυτοπεποίθηση ξεπερνώντας τους φόβους σου.


AERIAL YOGA CHOREOGRAPHY:

Aerial Yoga choreography with the students from Body and Mind Room.


AERIAL TEENS (12-17 ετών)

AERIAL TEENS (12-17 ετών)

  • Ενα σύστημα εκγύμνασης ειδικά σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των εφήβων.

  • Μέσα από τις ασκήσεις Yoga που γίνονται με τη βοήθεια της αιώρας, μαθαίνουν να ηρεμούν, να ακούν το σώμα τους και την αναπνοή τους.

  • Προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση υγείας και ζωής τόσο χρήσιμη για τους έφηβους στη σημερινή εποχή, μακριά από ανταγωνισμούς. Αποκτούν άριστη φυσική κατάσταση, δύναμη και ευλυγισία.
    Το πιο βασικό όμως είναι ότι μαθαίνουν την έννοια της ισορροπίας στο σώμα και την ψυχή τους, μειώνεται το άγχος, μαθαίνουν να στηρίζονται στον εαυτό τους και να υπερνικούν τους όποιους φόβους τους προς το καινούργιο.


 

KIDS YOGA (5-12 ετών)

KIDS YOGA (5-12 ετών)

  • Μια δυναμική τεχνική που βοηθά το παιδί να κινεί το σώμα με τέτοιο τρόπο ώστε να αισθάνεται όμορφα. Οι περισσότερες ασκήσεις προέρχονται από στάσεις ζώων, κάτι που διεγείρει την παιδική φαντασία και κάνει τα παιδιά να θέλουν να τις μιμηθούν και να γυμναστούν διασκεδάζοντας.

  • Τα οφέλη για τα παιδιά είναι πολλαπλά. Μαθαίνουν να συντονίζουν τις κινήσεις τους διευρύνοντας την αναπνοή τους, γυμνάζουν την σπονδυλική τους στήλη και βελτιώνουν τη στάση του σώματός τους, ενώ αποκτούν ένα δυνατό και ευλύγιστο σώμα.

  • Το βασικότερο όμως είναι ότι τα παιδιά βελτιώνουν τη συγκέντρωση τους, αντιμετωπίζουν το άγχος και αποκτούν αυτοπεποίθηση και αυτοπειθαρχία, εκτονώνουν την ενέργεια τους μέσα από παιχνίδια συγκέντρωσης και αναπνοής, τεχνικές χαλάρωσης και θετικού οραματισμού.

PRENATAL YOGA (ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ)

PRENATAL YOGA (ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ)

PRENATAL YOGA (ΓΙΑ ΕΓΚΥΟΥΣ)

  • Μια πρακτική ειδικά σχεδιασμένη για εγκύους, αφού εστιάζει στην ασκησιολογία της στην ενδυνάμωση του πυρήνα και της πυελικής ζώνης.

  • Δίνει έμφαση στην αναπνοή και στην αύξηση της αντοχής, βοηθάει στην απόκτηση ανθεκτικότητας κατά την διάρκεια αλλά και μετά την εγκυμοσύνη.

  • Επίσης πέρα από τη σωματική υποστήριξη που προσφέρει στις μέλλουσες μαμάδες, τις βοηθά και ψυχολογικά με το να αναπτύξουν περισσότερο την αίσθηση εσωτερικού ελέγχου, δύναμης και αυτοπεποίθησης.