Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

Panagias 20
Loutraki, 203 00
Greece

(0030) 694 459 5755

Ενας νέος χώρος που χαρακτηρίζεται απο μια ευχάριστη και φιλική ατμόσφαιρα όπου πραγματοποιούνται καθημερινά μαθήματα yoga, prenatal yoga, aerial yoga, Pilates, TRX, personal training και αλλα προγράμματα fitness. Όλα τα μαθηματα ειναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να εξασφαλίζουν μυική ενδυνάμωση αλλα και ψυχική και πνευματική ισορροπία. Η υπεύθυνη του χώρου Κατερινα Θυμη με πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία μοιράζεται την πρακτική της με τους μαθητές της με ιδιαίτερη αγαπη και σεβασμό.

trx-cover.jpg

ΜΑΘΗΜΑΤΑ TRX

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TRX;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TRX;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TRX;

  • Είναι μία μορφή προπόνησης κατά την οποία ο ασκούμενος, με τη βοήθεια ενός ανθεκτικού ιμάντα με λαβές, εκτελεί μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματός του.

  • Απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλου,από αρχάριους έως και τους πιο προχωρημένους.

  • To ασκησιολόγιο μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου.

  • Ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης μετατρέποντας την από αρχικά εύκολη - για αρχάριους - σε εξαιρετικά απαιτητική-για προχωρημένους αθλητές.

ΤΙ ΓΥΜΝΑΖΟΥΜΕ;

ΤΙ ΓΥΜΝΑΖΟΥΜΕ;

ΤΙ ΓΥΜΝΑΖΟΥΜΕ;

  • Όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος, αυξάνεται κατακόρυφα ο μεταβολισμός και η παραγωγή αυξητικής ορμόνης, προκαλώντας τα μέγιστα οφέλη στην δύναμη, την μυϊκή υπερτροφία και το κάψιμο λίπους.

  • Ταυτόχρονα βελτιώνεται η δύναμη του κορμού μας και των σταθεροποιητών μυών γύρω από τις αρθρώσεις αναπτύσσοντας σταθερότητα και ισορροπία σε όλο το σώμα.

  • Οι ασκήσεις μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε ασκήσεις δύναμης, σταθεροποίησης, ιδιοδεκτικότητας, κινητικότητας, αντοχής ή και συνδυασμό όλων των παραπάνω για την επίτευξη της μυϊκής ενδυνάμωσης, βελτίωση ισορροπίας, βελτίωση ελαστικότητας, μυϊκής αντοχής, σύσφιξης και απώλειας βάρους.

ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ:

ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ:

 ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ:

  • Ιδανικό για όλα τα επίπεδα! Αλλάζοντας ελαφρά τη θέση του σώματος το ‘φορτίο’ μπορεί αυξηθεί ή να μειωθεί για τους μύες σας.

  • Οι προπονήσεις δεν έχουν στόχο μόνο τη σμίλευση του σώματος, αλλά και τη δύναμη των μυών και την καρδειαγγειακή αντοχή.

  • Ποιος είναι ο στόχος σας; Η απώλεια βάρους, η μυϊκή δύναμη, η αντοχή; Το TRX είναι η ιδανική επιλογή γιατί σας δίνει αυτό που επιθυμείτε.

  • Το TRX είναι αυτό που έχει τον χαμηλότερο κίνδυνο τραυματισμού. Επιπλέον, είναι κατάλληλο για άτομα που πάσχουν από μυοσκελετικές κακώσεις, με συγκεκριμένες ασκήσεις.

  • Γρήγορα αποτελέσματα! Από την πρώτο κιόλας μήνα γίνονται φανερά τα αποτελέσματα γενικής ενδυνάμωσης.