Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

Panagias 20
Loutraki, 203 00
Greece

(0030) 694 459 5755

Ενας νέος χώρος που χαρακτηρίζεται απο μια ευχάριστη και φιλική ατμόσφαιρα όπου πραγματοποιούνται καθημερινά μαθήματα yoga, prenatal yoga, aerial yoga, Pilates, TRX, personal training και αλλα προγράμματα fitness. Όλα τα μαθηματα ειναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να εξασφαλίζουν μυική ενδυνάμωση αλλα και ψυχική και πνευματική ισορροπία. Η υπεύθυνη του χώρου Κατερινα Θυμη με πολυετή εμπειρία στην διδασκαλία μοιράζεται την πρακτική της με τους μαθητές της με ιδιαίτερη αγαπη και σεβασμό.

lean-and-strong-one-hand.jpg

Lean & Strong

LEAN & STRONG

LEAN & STRONG

  • Είναι ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πρόγραμμα εκγύμνασης που βασίζεται στα συστήματα Giant-set, Super-set, Tri-set, Drop-set. Απευθύνεται σε όλα τα ηλικιακά επίπεδα άνω των 18 ετών με ή χωρίς πρότερη γνώση στο τομέα της άθλησης (σε ηλικίες κάτω των 18 ετών κατόπιν συνεννόησης).

  • Το πρόγραμμα είναι με τέτοιο τρόπο διαμορφωμένο ώστε, αν και ομαδικό να λειτουργεί εξατομικευμένα, διότι η δυναμική, η ένταση και οι αντιστάσεις του κάθε αθλούμενου καθορίζουν την αποτελεσματικότητα των ασκήσεων και το βαθμό δυσκολίας. Η εκτέλεση των set είναι άμεσα εξαρτώμενη με το χρόνο άσκησης και παύσης κάτι που στοχεύει στην αύξηση της αντοχής του κάρδιο-αναπνευστικού συστήματος.

  • Παράλληλα, η επιλογή μεγάλου αριθμού ασκήσεων και η πραγματοποίηση τους σε διαφορετικές γωνίες και μοίρες στοχεύει στην εκγύμναση διαφορετικών μυϊκών ομάδων και στην βελτίωση της στάσης του σώματος, καθώς με αυτή την τεχνική δουλεύονται μύες που με την σύνηθες φορά παραμελούνται.

ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ;

ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ;

  • Αύξηση της αντοχής

  • Βελτίωση της ευελιξίας του σώματος

  • Βελτίωση του μεταβολισμού

  • Καύση λίπους ακόμη και σε πολύ δύσκολες περιπτώσεις

  • Διατήρηση ή αύξηση της μυϊκής μάζας


Lean & Strong


ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 

  • Ξεκινάμε με αερόβιο ζέσταμα σε συνδυασμό με δυναμικές ασκήσεις, είτε με το βάρος του σώματος είτε με μπάρα.

  • Καθορίζεται η ένταση και ο ρυθμός σύμφωνα με τα άτομα που παρευρίσκονται.

  • Ακολουθεί το πρόγραμμα των αντιστάσεων με πλειομετρικές, μειομετρικές και ισομετρικές ασκήσεις για μέγιστο αποτέλεσμα εκγύμνασης των μυών.

  • Συνεχίζουμε με ασκήσεις cardio & body-weight για αύξηση της αντοχής και καύσης του λίπους.

  • Ολοκληρώνουμε το πρόγραμμα με αποθεραπεία και διατάσεις ώστε να επανέλθουν οι καρδιακοί σφυγμοί